واتس اپ تلگرام استعلام
جستجو

ضمانت فروش شینه

ضمانت فروش شینه

امروزه با پیشرف تکنولوژی و سختی انتقال برق به وسیله کابل در خطوط انتقال برق جرثقیل سقفی استفاده از شینه برق رسان جرثقیل سقفی جایگزین مناسبی برای سیستم سی ریل C-rail (فستون) و سیم بکسل به همراه قرقره گردید. از نظر اقتصادی و کارایی بسیار مقرون بصرفه میباشد. هزینه های تعمیر و نگهداری را بسیار کاهش داده است. شینه نوعی شمش مسی یا آلومینیومی ، آهنی، استیل میباشد. که در متراژ متغیر به هم متصل میگردد. که به وسیله جاروبک در امتداد مسیر حرکت کرده و همزمان با حرکت جرثقیل ، جریان را به دستگاه انتقال میدهد. به جرات میتوان گفت از نظر کیفیت و امنیت بسیار مناسب تر از کابل و سایر سیستم های مشابه میباشد.

کلیه اجناس شرکت رامیار گسترش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد به عبارت دیگر از لحاظ کارایی و کیفیت تضمین شده میباشد. ضمانت فروش شینه شامل شینه و تمامی متعلقات مربوطه آن میگردد و به صورت مکتوب به مشتری و خریدار محترم ارائه میگردد.

که علاوه بر کیفیت بالا اجناس و قیمت مناسب برخوردار است دارای گارانتی معتبر میباشد و این تضمین داده میشود که هیچ مشکلی برای اجناس خریداری شده به وجود نمیاید.گاها دیده میشود خیلی از تامین کنندگان از این موضوع سر باز زدندن و هیچ گارانتی و خدمات پس از فروشی شامل آنها نمیشود.

علت اصلی این موضوع کیفیت پایین و مشکلات تولید و مونتاژ میباشد و عمدا تولیدکننده نمیباشند و نمیتوانند خدمات پس از فروش مناسب به مشتری و خریدار گرامی ارائه دهند. شرکت رامیار گسترش از 18 تا 50 ماه تمامی اجناس خود را گارانتی میکند و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال میباشد و با افتخار بهترین خدمات و اجناس را به مصرف کننده محترم ارائه میدهیم. علت اصلی این خدمات بی رقیب رضایت مشتری میباشد و ما با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید و مونتاژ و بهینه سازی خط تولید توانستیم به جایگاه برسیم

این افتخار و خودباوری ثمره  مجاهدت ها و برنامه ریزی مدون برای این هدف والا میباشد که این موضوع را مدیون اعتماد مشتری های محترم و تلاش های پرسنل سخت کوش شرکت رامیار میباشیم.

و امیدواریم بتوانیم در این مسیر به رفع نیاز و مشکلات صاحبان صنایع بپردازیم و به آرزو و آرمان این شرکت که توسعه صنعت کشور میباشد.

 

ضمانت فروش شینه شامل کدام  قسمت ها میشود:

این ضمانت شامل تمامی اجناس و متعلقات مربوطه میشود و حتی عوامل مربوط به پروسه نصب و راه اندازی هم شامل این ضمانت میگردد. ما سعی کردیم از لحظه ای که کار خود را در یک مجموعه آغاز میکنیم تمامی موارد مربوط به کیفیت و بازدهی کار میباشد رعایت کنیم

و تمامی مشکلات پیش رو را شناسایی و رفع کنیم تا از پروسه نصب تا تحویل اجناس تمامی مراحل طبق آیین نامه ها و استاندارد ها پیش رود و یک شاهکار صنعتی به مشتری و خریدار محترم تحویل دهیم. تمامی خطوط شینه و متعلقات مثل : جاروبک، راهنمای جاروبک، دستک های نگدارنده، بست و اتصالات، منابع تغذیه، و سایر تجهیزات مربوطه شامل گارانتی میباشد. و در صورت اصطحلاک اجناس مصرفی که نیاز به تعوبض دارند به مدت 10 سال در کوتاه ترین زمان ممکن تامین میگردد تا از توقف فعالیت و کار مصرف کننده محترم جلوگیری شود و ریسک توقف کار به حداقل میزان ممکن برسد.

 

در چه مواردی شینه دارای ضمانت نمیباشد:

معمولا پیش می آید که برق سیستم یا مجموعه دچار قطع یا خرابی شود و مشکل به خاطر عملکرد شینه ها نباشد.

در چنین مواقعی از مصرف کننده خواهش میکنیم که بعد از عیب یابی درست به حل مشکل بپردازند و از انجام هرگونه عملیات بروی شینه های نصب شده شرکت رامیار خوداری کنند که از مواردی میباشد که موجب ابطال ضمانت میباشد.

یا ممکن ب طور سهوی یا عمدی به خطوط شینه نصب شده آسیب وارد شود و سیستم قطع شود و در این شرایط مانند مورد بالا که اشاره کردیم سبب ابطال ضمانت میشود.

یا در مواردی ممکن است که قسمت های دیگر به خاطر اصطحلاک و سایر مشکلات موجب آسیب زدن به خطوط شینه گردند.

و در کل هر مشکل ثانویه که به صورت مستقیم با خطوط شینه ای که شرکت رامیار نصب کرده است در ارتباط نباشد.

شامل گارانتی و ضمانت ما نمیباشد و هزینه ها و خسارت های مربوطه بر عهده خریدار  یا کارفرما عزیز میباشد.

اما این به این معنی نیست که از کمک کردن و حل مشکل به وجود آمده خوداری میکنیم. در اولین فرصت تیم فنی این شرکت به محل اعزام میگردد تا مشکل به وجود آمده را در اصرع وقت حل کند.

تمام تلاش ما به این خاطر میباشد. از توقف و از کار افتادن خط تولید و یا پروسه انجام امور در مجموعه ای که ما در آن خدمت رسانی کردیم، جلوگیری کنیم. در صورت تمام شدن مدت خدمات پس از فروش چه باید کرد.

چنان چه مدت خدمات پس از فروش شرکت رامیار تمام شود. ما این اطمینان را به شما میدهیم که باز هم اجناس مورد نیاز شمارو تامین میکنیم.  درصورت تغییر خط تولید و بروزرسانی مدل های قدیمی شینه چون تمامی قالب ها موجود میباشد تامین اجناس قدیمی با راحتی امکان پذیر میباشد.

این مزیت ها فقط برای خرید از تولید کننده ها وجود دارد. خواهشمندیم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل از فروشگاه ها و شرکت های معتبر خریداری کنید تا از ضرر های سنگین و خسارت های ناشی از خرید اشتباه جلوگیری کنید. در صورت تمام شدن مدت گارانتی و خرابی و تعمیر و یا تعویض اجناس امکان پذیر میباشد. و با قیمت بسیار پایین تر این عمل صورت میگیرد تا هزینه های کارفرما محترم به حداقل برسد. بهترین سرمایه گذاری در بازار آشفته و  پر نوسان این روزا خرید امن و مناسب میباشد که موجب سودهی و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری میشود.

ما در این امر شما را یاری میکنیم تا به آرزوی و آرمان بزرگ خود یعنی پیشرفت صنعت کشور برسیم ،ضمانت فروش شینه از چه زمانی آغاز میشود. از روزی که پروسه نصب و راه اندازی تمام میشود و تست نهایی صورت میگیرد  آغاز میشود و در طول مدت بازه گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی مشکلات و ایراد ها احتمالی توسط شرکت رامیار برطرف میشود. و با اطمینان خاطر یک خرید مناسب به صورت برد و برد را با شما تجربه میکنیم.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *