وینچ جرثقیل سقفی دماگ 2 تن


وینچ جرثقیل سقفی دماگ 2 تن

از مدل P به صورت زنجیری

قابلیت تبدیل به 4 تن

ارسال به سراسر کشور

برند محصول: دسته: برچسب: , ,

توضیحات

وینچ جرثقیل سقفی دماگ 2 تن

این وینچ از بالابر های محبوب موجود درجرثقیل های صنعتی محسوب می شود.  وینچ جرثقیل سقفی دماگ 2 تن به دو نوع PK و DK تقسیم می شوند . بالابر DEMAG ساخته شده درکشور آلمان است . این بالابر از بهترین متریال ساخته شده در جرثقیل های این کشور می باشد . بالابر دماگ در دونوع زنجیری و بکسلی می باشد . عموما زنجیری یا بکسلی بودن بالابرهای جرثقیل های صنعتی از نوع روندکاری ، حجم کاری و زمان استفاده از وینچ جرثقیل های صنعتی درسایت وکارخانجات صنعتی سرچشمه می گیرد . بالابر جرثقیل سقفی دماگ DEMAG ازنوع زنجیری از 125 کیلوگرم تا2 تن ظرفیت دارند. وینچ جرثقیل سقفی دماگ 2 تن دارای گواهی استاندارد جهانی می باشد.

وینچ جرثقیل سقفی دماگ 2 تن قابلیت تبدیل به 4 تن را نیز دارد . در اصطلاح زنجیر آن تک فال بوده ولی می توان آن را به دو قرقره با تناژ دو برابر کرد . درمحیط هایی صنعتی که آلودگی ها یا گردوخاک در آن وجود دارد وینچ دماگ تیپ P مناسب تر هستند . درسایت های صنعتی که سرعت و گروه کاری دراولویت است از وینچ های بکسلی استفاده می شود . بالابر جرثقیل سقفی دماگ DEMAG مدل P دارای قطعات ارزان تری می باشند . بنابراین استفاده از این نوع بالابر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد . از وینچ جرثقیل سقفی دماگ 2 تن می توان برای مدت زمان طولانی با خیال آسوده استفاده نمود.

وینچ دماگ

 

گروه کاری بالابر جرثقیل سقفی دماگ DEMAG

همانطورکه دربالا اشاره شد وینچ جرثقیل دماگ ، درگروه کاری های مختلف معنا پیدا می کند . گروه کاری که با پسوند M شناخته می شوندبه عوامل زیر وابسته اند:

1- محیط کاری

2- ساعت کاری وینچ های صنعتی

3- پیوسته بودن و عدم پیوستگی در زمان کاری که بالابر تحمل وزن می کند

4- سرعت بالابری وینچ های صنعتی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وینچ جرثقیل سقفی دماگ 2 تن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *