قلاب جرثقیل سقفی دماگ مدل DK


قلاب جرثقیل سقفی دماگ مدل DK

وظیفه ی حمل و برداشتن بار

نام دیگر آن در صنعت هوک جرثقیل

دارای گروه کاری متناسب با RSN

در برند های گوناگون

ارسال به سراسر کشور

برند محصول: دسته: برچسب: ,

توضیحات

قلاب جرثقیل سقفی دماگ مدل DK

قلاب و اجزای متصل آن در جرثقیل های سقفی وصنعتی از اهمیت بسزایی برخوردار است . قلاب جرثقیل سقفی دماگ مدل DK دارای گواهی استاندارد می باشد. از این قطعه که به آن در زبان انگلیسی HOOK ( هوک ) نیز می گویند به عنوان وسیله ای برای حمل و بلندکردن بار در تمامی حرکت های جرثقیل استفاده می شود. قلاب ها دارای شیطانک می باشند. شیطانک نقش ضامن هوک را ایفا می کند. در صورت عدم استفاده از شیطانک قلاب جرثقیل سقفی دماگ مدل DK ، امکان خارج شدن بار از داخل قلاب وجود دارد. بنابراین توصیه می شود حتما از این وسیله برای حفظ ایمنی استفاده شود.

قلاب S جرثقیل DK

هوک جرثقیل سقفی دماگ دارای استاندارد های ISO/FEM می باشد که این استاندارد از 5 کلاس کاری تشکیل شده است و از سنگین ترین به سبک ترین وزن در 5 گروه M /P /S /T /V خلاصه می شوند. قلاب جرثقیل سقفی پارامتری مهم به نام NR دارد که در جداول استانداردی با نام  HOOK NR از آن یاد می شود. NR در قلاب جرثقیل سقفی دماگ مدل DK به صورت RSN درج شده است. از طریق این پارامتر ما می توانیم میزان ظرفیت حمل بار قلاب را بسنجیم . به عنوان مثال هوک با RSN=0.8 در استاندارد M ISO/FEM برای گروه کاری 1Am/M4 توانایی برداشتن بار به ظرفیت 1250 کیلوگرم دارا می باشد. از قلاب جرثقیل سقفی دماگ مدل DK می توان برای مدت زمان طولانی استفاده نمود.

قلاب دماگ

عوامل انتخاب قلاب مناسب

1-همانطور که دربالا اشاره شد گروه کاری و RSN هوک برای تعیین قلاب بسیار حائز اهمیت می باشد.

2-ریوینگ قلاب : که به آن فال نیز می گویند وبدین معناست که وقتی می گوییم قلاب دو فال است یعنی قلاب دو به یک است. فال قلاب می تواند 1 ، 2 ، 4 ، 6 و 8 باشد.

3-جنس قلاب

4-قطر قرقره و سیم بکسل : قطرهای متداول سیم بکسل مغز فولادی معمولی از قطر 8 تا 18 میلی متر و قطر های قرقره از 200 تا 440 میلی متر بسته به نوع قلاب  در بازار موجود می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قلاب جرثقیل سقفی دماگ مدل DK”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *